Brugernavn kodeord OK Glemt kodeord

#Hvordan shopper Generation Y?

- En ny generation af købestærke forbrugere har meldt deres ankomst

En ny generation af købestærke forbrugere har meldt deres ankomst. Der findes over 1,2 mio. Generation Y’er i Danmark, og de har markant andre værdier og krav til deres indkøbsoplevelse. Deres customer journey er markant anderledes end tidligere generationers, og det stiller nye krav til kæder og butikker. Forstå hvilke værdier, der samler denne generation, og hvordan du i din virksomhed kan arbejde med disse. Lær, hvad der er vigtigt for dem i relation til shopping, og bliv inspireret af cases fra udlandet, hvor retailere har arbejdet med tiltag målrettet fremtidens kunde.

Foredraget bygger på 4 års studier af denne generation foretaget af Retail Institute Scandinavia.

Der er nok af fordomme og stereotyper, når det kommer til forskellen på mandlige og kvindelige forbrugere. Men hvilke holder stik? Hvordan shopper mænd og kvinder egentlig i dag? Og hvordan bruger du den viden i praksis? Retail Institute Scandinavia har i dansk sammenhæng kortlagt de væsentlige forskelle (og ligheder) mellem kønnene som shoppere i et stort kvalitativt og kvantitativt funderet forbrugerstudie og præsenterer resultaterne i et spændende foredrag. Traditionen tro er foredraget krydret med masser af trends og inspirerende best practice-eksempler fra hele verden, der viser vejen fra indsigt til eksekvering. Og når I køber analyserapporten Når kvinder og mænd shopper – forbrug fra kønsperspektiv får I mulighed for at dykke dybere i de data, der netop er relevante for jer.

Hvert foredrag tilpasses den enkelte virksomhed eller kontekst.


Læs mere om vores foredragsholder Dorte Wimmer her


Kontakt:
Dorte Wimmer
dw@retailinstitute.dk / +45 40 32 98 10