Brugernavn kodeord OK Glemt kodeord

#Fremtidens Forbrugere i Dagligvarehandlen - Generation Y: Forstå dem; Fang dem

- mød den bevidste Generation Y-forbruger i dagligvarehandlen

Forbrugerne ændrer adfærd, og det har stor betydning for dagligvarehandlen. Med udgangspunkt i flerårige studier af de danske forbrugere kommer du her helt tæt påog får unikke indsigter, som du kan arbejde videre med i din egen forretning. Du hører om de 3 vigtigste drivere i fremtidens dagligvaremarked.

Foredraget bygger på bogen skrevet af Dorte Wimmer ’Fremtidens Forbrugere i Dagligvarehandlen – Generation Y: Forstå dem; Fang dem’

Fremtidens forbrugere, Generation Y, har meldt sin ankomst, og det har stor betydning for dagligvarehandlen i Danmark. Generationen nødvendiggør en nytænkning af koncepter og af, hvordan man som retailer når ind til dagligvareforbrugerne og vinder deres gunst. Forstår man ikke Generation Y, risikerer man at tabe en hel generation.

Fremtidens forbrugere i dagligvarehandlen – Generation Y: Forstå dem; Fang dem giver dig unik indsigt i, hvordan du som brand eller retailer kan optimere din indsats i forhold til denne gruppe. Du får unik og operationel viden om deres værdier og holdninger til bl.a. sundhed, og hvorledes det har indflydelse på deres indkøb; deres mad- og indkøbsvaner, herunder økologi samt deres valgkriterier i forhold til brands og butikker. Du får desuden viden omkring de 3 drivere for fremtidens dagligvareindkøb.

Indlægget er baseret på bogen af samme navn og er bygget op omkring facts baseret på adskillige undersøgelser af Retail Institute Scandinavia og Ebeltoft Group om de danske dagligvareforbrugere. Foredraget er krydret med internationale cases, som man kan lade sig inspirer af.

Hvert foredrag tilpasses den enkelte virksomhed eller kontekst.


’Dorte Wimmer præsenterede bogens findings og der var utrolig god respons i teamet som fik en saltvands indsprøjtning – Skønt.’
- Kathrine From Rosendahl, Arla

'The insights presented were both relevant and useful to understand from a supplier perspective. Dorte’s presentation and personality delivered the latest development in Retailing in a credible and fun way to listen to. As a relatively young audience we could both recognize examples and also find a clear link to the trends.'
- Alexander Sintihakis, Mars Nordics


Ønsker du at arbejde med indsigterne i din virksomhed, kan foredraget kombineres med en workshop.

Køb bogen her

Læs mere om vores foredragsholder Dorte Wimmer her


Kontakt:
Dorte Wimmer
dw@retailinstitute.dk / +45 40 32 98 10