Brugernavn kodeord OK Glemt kodeord

#Den mandlige og kvindelige shopper

- forskelle og ligheder i mænd og kvinders forbrug

Der er nok af fordomme og stereotyper, når det kommer til forskellen på mandlige og kvindelige forbrugere. Men hvilke holder stik? Hvordan shopper mænd og kvinder egentlig i dag? Og hvordan bruger du den viden i praksis?

Retail Institute Scandinavia har i dansk sammenhæng kortlagt de væsentlige forskelle (og ligheder) mellem kønnene som shoppere i et stort kvalitativt og kvantitativt funderet forbrugerstudie og præsenterer resultaterne i et spændende foredrag.

Traditionen tro er foredraget krydret med masser af trends og inspirerende best practice-eksempler fra hele verden, der viser vejen fra indsigt til eksekvering. Og når I køber analyserapporten Når kvinder og mænd shopper – forbrug fra kønsperspektiv får I mulighed for at dykke dybere i de data, der netop er relevante for jer.

Hvert foredrag tilpasses den enkelte virksomhed eller kontekst.


”Indlægget om hvordan mænd og kvinder shopper, som Dorte Wimmer præsenterede på Retaildagen 2015, indeholdt mange væsentlige og konstruktive pointer, der underbygger den væsentlige lille forskel, der er på kønnene – også når man shopper! Der var flere oplagte indsigter, som vi kommer til at implementere i vores kommunikation på diverse platforme, samt tilgange til ”mor”, som er vores primære kunde”

- Torben Lynge Overgaard, Sales & Marketing Manager, POMPdeLUX

Læs mere om vores foredragsholder Dorte Wimmer her


Kontakt:
Dorte Wimmer
dw@retailinstitute.dk / +45 40 32 98 10