Brugernavn kodeord OK Glemt kodeord

Workshops

Det går stærkt i detailhandlen i disse år – nye salgskanaler og teknologiske innovationer skyder hele tiden frem, forbrugerne bliver mere og mere kritiske, og lovgivningen ændrer sig. Men hvad betyder alt det for din organisation, og hvordan skal netop I reagere på makrotendenserne? Retail Institute Scandinavia tilbyder workshops, hvor vi sammen diskuterer og arbejder med jeres udfordringer og muligheder i markedet.

Målet er at opdatere jer med den nyeste viden inden for et givent område og samtidig målrettet sætte den viden i spil i forhold til jeres virksomheds situation. Vi bidrager med opdateret og relevant ekspertviden og markedsindsigt, og I får mulighed for at komme på banen med tidligere erfaringer, visioner og indsigt i strukturer og processer i virksomheden – alt sammen nødvendige input for, at vi sammen i løbet af workshoppen kan nå frem til at se potentialet i forhold til jeres virksomhed.

Workshoppen varer typisk en halv dag og tager udgangspunkt i et mundtligt oplæg om de(t) emne(r), I ønsker at få sat fokus på. I oplægget er indlagt diskussionspunkter, øvelser og spørgsmål, så workshoppens deltagere har mulighed for at komme på banen og bidrage med perspektiver og erfaringer. Undervejs vil workshop-fascilitatoren sørge for at samle op på alle bidrag på plancher, sådan at der afslutningsvis kan konkluderes på diskussionerne og skabes et afsæt for, at virksomheden strategisk og operationelt kan arbejde videre med fokusområdet efter workshoppen.

PRIS
DKK 40.000 kr. ex moms og kørsel.

KONTAKT

Henning Bahr
Adm. direktør/CEO
Mobil: +45 20430011
Mail: hb@retail-institute-scandinavia.dk

Dorte Wimmer
Retail- & forbrugerpassionist/Director
Mobil: +45 40329810
Mail: dw@retail-institute-scandinavia.dk

ÅBENT FOR ALLE, MEN BILLIGST FOR MEDLEMMER

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia opnår 20 procent i rabat på workshops. Læs mere om medlemsskabet HER