Brugernavn kodeord OK Glemt kodeord

Hvad er den optimale kanalstrategi for os?

Optimér salget med multi- og cross channel
Forbrugerne er efterhånden vant til at bruge og orientere sig i et hav af salgs- og markedsføringskanaler, og det er nødvendigt for detailhandlen at følge med udviklingen. I dag går der oftest mere forud for et køb end et besøg i den enkelte butik. Forinden har forbrugeren typisk selv opsøgt informationer - fx ved at spørge venner på Facebook, læse produkt- og butiksanmeldelser og besøge andre butikker i såvel den fysiske verden som på nettet. Som detaillist er man derfor nødt til at kende de forskellige kanaler, vide, hvilken rolle de hver især spiller, og have overblik over, hvordan synergier opstår, når man lader flere forskellige kanaler interagere.

I en sådan proces identificeres målgruppen samt deres adfærd og de behov, de har i løbet af købsprocessen. Ud fra disse parametre og vores indgående indsigt i forbrugerne og cross channel giver vi jer konkrete eksempler på, hvordan I optimerer samspillet imellem jeres salgsplatforme og derved står stærkere i forbrugernes optik og skaber mersalg.

Kontakt
Vil du blive klogere på, hvordan du får den optimale rolle i dagens multichannel-landskab, hvor forbrugerne går på tværs af salgskanaler, så tag kontakt til en af vores konsulenter.