Brugernavn kodeord OK Glemt kodeord

Hvordan giver vi vores kunder den ultimative butiksoplevelse?

Skab stærke butikker i multichannel-landskabet

Forbrugernes ønsker og præferencer er dynamiske, og den måde, forbrugeren ønsker at blive serviceret og inspireret på, er tilsvarende dynamisk. Det betyder, at når forbrugeren shopper, har hun nogle prædefinerede fokusområder, som hun orienterer sig ud fra. Derudover er der nogle behov, der træder frem, når kunder udsættes for bestemte stimuli. Som detaillist er det nødvendigt at have for øje, hvordan den oplevelse, butikken skaber, stemmer overens med disse behov for at kunne skabe en købsfremmende atmosfære.

Med forbrugeren i fokus evaluerer vi, hvorvidt de oplevelser, I videregiver, stemmer overens med de oplevelser, I ønsker at give kunderne.

Vi giver jer vores bud på et område, der bør gentænkes for, at I kan forsætte en positiv vækst i den fysiske butik.

Kontakt
Vil du gerne blive klogere å, hvordan du skaber den ultimative butiksoplevelse, så tag kontakt til en af vores konsulenter.