Brugernavn kodeord OK Glemt kodeord

En online-butik i verdensklasse

Hos Retail Institute Scandinavia A/S ved vi, at en online-butik ikke bare er et sted forbrugerne besøger for at finde et bestemt produkt til en bestemt pris. Forbrugerne ønsker at blive inspirerede, underholdt og stimuleret - på samme måde som på en shoppingtur på Strøget. Det betyder, at der er behov for at analysere hele kundens oplevelse i en onlinebutik og på den baggrund identificere indsatsområder. Det foregår gennem forbrugernes øjne.

Med denne analyse ser vi på, hvordan forbrugerne opfatter en lang række parametre, og hvordan disse kan præge og/eller nedbryde den samlede oplevelse med butikken, tilfredshed, trust og loyalitet. Vi har defineret en række generiske spørgsmål, der er relevante for enhver detaillist, men giver samtidig mulighed for individuel tilpasning. Derudover måler vi aspekter af kundernes adfærd og præferencer samt afdækker kundernes baggrund i form af en række socio-demografiske variabler. Endvidere er der mulighed for at inddrage en værdibaseret segmenteringsmodel, og dermed afdække, hvilke værdier der driver kunderne