Brugernavn kodeord OK Glemt kodeord

LIMBIC®

– neuromarketing

Ønsker du at vide, hvordan markedsføringen og butikkernes indretning passer sammen med kundernes værdier, så er LIMBIC® det rette værktøj. LIMBIC® er et neuromarketing-værktøj, der er udviklet hos vores tyske samarbejdspartnere i det internationale netværk Ebeltoft Group Gruppe Nymfenburg. Værktøjet af baseret på neuropsykologien og giver således et meget nuanceret billede af de underliggende motiver, der kan påvirke forbrugernes adfærd.

Du finder bl.a. ud af, om dine kunder er drevet af bløde værdier som tryghed og velvære, eller om de er drevet af hårdere værdier som stræben efter succes og stolthed. Dernæst analyserer vi kvalitativt, om det kunderne opleveri din butik rent faktisk passer med deres værdier.

Med dette værktøj bliver du dermed i stand til at finde ud af, om du virkelig forstår dine kunder og formår at indrette dig efter dem.

Kontakt
Dorte Wimmer
Client director
Mail: dw@retail-institute-scandianvia.dk
Mobil: +45 40329810